loading...
مسترساب|دانلود انیمیشن,فیلم,سریال , موسیقی متن فیلم و سریال
اطلاعیه
سلام خدمت همراهان همیشگی مسترساب در حال کار روی نسخه جدید سایت هستیم خواهشی که از شما عزیزان داریم لطفا در خواستتون رو تو بخش نظرات مطرح کنید تا بتونیم پاسخ بدیم تو پیام تماس با ما نمی تونیم پاسخی خدمت شما عزیزان بدیم و صرفا بخشی برای انتقادات و پیشنهادات سایته سپاس

آسان خرید کنید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
جراح مغز و اعصاب خوب کیست؟ 0 56 dr-peymanzandi
چطور قیمت لیوان کاغذی عمده مشخص می شود ؟ 0 67 sj-cup
اهمیت تولید و چاپ لیوان کاغذی چه بود ؟ 0 68 sj-cup
معرفی دکتر پیمان زندی 0 83 dr-peymanzandi
چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی چقدر در معرفی برند موثرمی باشد؟ 0 156 sj-cup
فنرسازی چیست ؟ 0 151 jahan-fanar
کیف چرم زنانه 0 158 mahsa733
خرید کیف چرم زنانه 0 190 mahsa733
چطور چاپ لیوان کاغذی اهمیت پیدا کرد؟ 0 192 sj-cup
تابلوسازی راهی برای پیشی گرفتن از رقبای شماست 0 196 sled
دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان 0 250 nakisa
تجهیزات شبکه با فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه وستا 0 229 nakisa
آشنایی با ‌گاتر (Gutter)و انواع آن 1 283 showerdrain
خرید تجهیزات شبکه 0 207 nakisa
شناخت وسایل مورد نیاز تریکو بافی، یک هنر ارزان و کم وسیله 0 216 nakisa
​دلیل استفاده از کابل شبکه اکتاسی cat6 utp 0 207 nakisa
چرا استفاده از لیوان کاغذی مفید بود ؟ 0 229 sj-cup
کاربردهای فایبر نوری 0 207 nakisa
خواص شگفت انگیز پارچه تریکو پنبه ای 0 202 nakisa
اسباب بازی ربات چوبی یک پروژه مهندسی عالی 0 207 nakisa
Mohammad بازدید : 5284 نظرات (0)

نام سریال:کمیسر ناوارو Navarro 1989–2006

سال انتشار:1989–2006

ژانر: جنایی,درام

محصول کشور:فرانسه

IMDB

این موسیقی زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید

داستان:این مجموعهٔ تلویزیونی بازجویی و تجسس کمیسر پلیسی به نام «آنتوان ناوارو» را در شهر پاریس نشان می‌دهد که پس از ناپدیدشدن همسرش به تنهایی با دخترش «یولاندا» زندگی می‌کند.

Mohammad بازدید : 4738 نظرات (5)

نام سریال پزشک دهکده Dr. Quinn, Medicine Woman 1993

سال انتشار:1993-1998

ژانر: وسترن,درام

کارگردان:بت سولیوان

IMDB

این موسیقی زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید

داستان:داستان این سریال روایگر زندگی پزشک زنی با نام مایکلا کوئین است.مایکلا پس از گرفتن تحصیلات پزشکی در بوستون به دهکده‌ای در کلورادو می‌رود و در آنجا به معالجه بیماران می‌پردازد در همین حین با خانواده‌ای صمیمی می‌شود پس از مدتی مادر آن خانواده بر اثر بیماری در معرض مرگ قرار می‌گیرد و در اواخر عمرش سه فرزندش را به مایکلا میسپارد تا از آن‌ها مراقبت کند.

Mohammad بازدید : 4559 نظرات (0)

نام فیلم:فیلم سینمایی دور افتاده Cast Away 2000

سال انتشار:2000

آهنگساز:آلن سیلوستری

کارگردان:رویرت زمکیس

IMDB

این موسیقی زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید

داستان:چاک نولاند تحلیل گر سیستم شرکت پستی فد اکس است که به سرتاسر جهان سفر می‌کند و در پی حل مشکلات بهره وری در انبارهای این شرکت است. او رابطه بسیار نزدیکی با کلی فریرز دارد و با او در ممفیس زندگی می‌کند. آنها قصد دارند که با هم ازدواج کنند، ولی سر چاک خیلی شلوغ است و این فرصت ایجاد نمی‌شود.
چاک جشن کریسمسی که با حضور اقوام بر‌گزار می‌شود را نیمه کاره رها می‌کند زیرا برای حل یک مشکل در خارج از کشور باید اقدام کند. در فرودگاه، دو زوج هدیه‌های کریسمس را به همدیگر می‌دهند. کلی به چاک ساعت جیبی پدربزرگش را می‌دهد که عکس خودش هم در آن است و چاک به او ظاهراً یک انگشتر می‌دهد که به او هم می‌گوید که در روز کریسمس آن را باز کند، بعد از اینکه او برگشت. زمانی که هواپیما در آن شب طوفانی بر فراز اقیانوس آرام جنوبی در حال پرواز است توسط رعد و برق مورد اصابت قرار می‌گیرد که در نتیجه هواپیما در اقیانوس سقوط می‌کند. چاک از هواپیمای غرق شده بیرون می‌آید و خود را با یک قایق بادی، نجات می‌دهد و برای مدتی در آن هوای طوفانی بر روی آب شناور می‌شود تا به جزیره‌ای می‌رسد.

Mohammad بازدید : 8038 نظرات (1)

نام فیلم: کابوس در خیابان الم A Nightmare on Elm Street

اهنگساز:Charles Bernstein

سال انتشار:1984-2010

کارگردان:Wes Craven

IMDB

داستان:داستان فیلم درباره قاتل بیرحمی به نام فردی کروگر است که قربانیانش رو در خواب به قتل می رساند.فردی که قبلا توسط اهالی خیابان الم سوزانده شده بود با چهره سوخته و وحشتناک خود درصدد انتقام از اهالی خیابان است و ..

Mohammad بازدید : 7927 نظرات (2)

نام فیلم: پلیس اهنی RoboCop 1987

اهنگساز:Basil Poledouris

سال انتشار:1987

کارگردان:

IMDB

داستان:داستان فیلم درباره پلیس تازه وارد الکس مورفی می باشد که در یکی از اولین ماموریت هایش در شهر پر از جنایت و آشوب دیترویت توسط گروهی خلافکار کشته می شود اما این ماجرا پایان کار او نیست چراکه او با ظاهر جدید خود با عنوان پلیس اهنی برای پاکسازی شهر از وجود خلافکاران بر خواهد گشت و ...

 

Mohammad بازدید : 6879 نظرات (0)

نام فیلم:قلمرو بهشت Kingdom of Heaven 2005

سال انتشار:2005

کارگردان:ریدلی اسکات

IMDB

داستان:داستان فیلم حول زمان سقوط اورشلیم و فتح آن به دست صلاح الدین ایوبی پادشاه کرد تبار و موسس سلسلهٔ ایوبیان است که در آن زمان هنوز سردار سپاه بود. او بزرگ‌ترین قهرمان پیروز جنگ‌های صلیبی است که در نهایت توانست فاطمیان را از مصر براند و خود در آن جا حاکم شود.

Mohammad بازدید : 8441 نظرات (0)

نام قطعه:jason and the argonauts 2000 theme

سازنده:Simon Boswell.

کارگردان : نیک ویلینگ

بازیگران : جیسون لندن ،فرانک لانجلا ،ناتاشا هنستریج،درک جاکوبی و...

داستان فیلم: یکی از افسانه های اساطیری   ماجراهای جیسون و آرگونات هاست  که تقابل بد و خوب را در زندگی در قالب داستانی حماسی  به ارمغان می آورد .جیسون وارث حکومت  یونان باستان است  و شاهد قتل پدرش توسط عموی ظالم خود پلیاس می شود .جیسون  پس از رهایی از چنگال مرگ از خانه فرار می کند و پس از گذشت مدت  20 سال به خانه اش باز می گردد تا حکومت را پس بگیرد و ....

Mohammad بازدید : 9227 نظرات (1)

پیشنهاد ما به شما

نام فیلم:به من میگن هیچکس My Name is Nobody 1973

ژانر:درام,کمدی,وسترن

سال اکران:1973

آهنگساز:انیو موریکونه

داستان:موضوع فیلم همدستی دو نفر برای نابودی یک گروه ۱۵۰ نفری دزد و چپاول‌گر است.

Mohammad بازدید : 5521 نظرات (0)

نیک و نیکو ، نام یک مجموعه انیمه ساخت استودیوی ژاپنی نیپون انیمیشن است. این مجموعه در ۵۵ قسمت از آوریل ۱۹۷۵ تا آوریل ۱۹۷۶ توسط شبکه تلویزیونی «تی‌وی آساهی» پخش شد. این مجموعه با اقتباس از رمان Die Biene Maja از نویسندهٔ آلمانی، والدمار بونزلز، ساخته شده. نیک و نیکو، به زبانهای مختلف دوبله و بارها از تلویزیون کشورهای مختلف به نمایش درآمده‌است و جزو نخستین و موفق‌ترین انیمه‌های ساخت نیپون انیمیشن محسوب می‌شود.

این انیمیشن زیبا در دهه 70 شمسی از شبکه های صدا و سیما پخش و با استقبال خوبی مواجه شد.اما امروز موسیقی خاطره انگیز این کارتون سریالی را اماده کدره ام امیدوارم لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 6759 نظرات (1)

قصه‌های جزیره محصول سال ۱۹۸۹ یک سریال پربیننده و مشهور به شمار می‌رود این مجموعه در اوایل با نام «قصه‌های جزیره» و بعدها با نام «جاده‌ای به آوونلی» درست شده‌است.این مجموعه چندین سال بر روی کانال‌های کانادا و ۱۶۰ کشور پخش می‌شده و پر طرفدارترین مجموعه در کانادا به شمار می‌رفته.کارگردان قصه‌های جزیره «کوین سالیوان» پس از ساخت «آنی از گرینگیبل» تصمیم به ساخت مجموعه‌ای دیگر می‌گیرد و با الهام از داستان‌های «مونت کومری» نویسنده و کارگردان چنین داستان‌ها و مجموعه‌های جذابی این مجموعه را کارگردانی می‌کند.

قصه‌های جزیره در سال ۱۹۸۹ یعنی درست بعد از آنی از گرین گیبل ساخته شد این داستان به زندگی «خانواده کینگ» در اوائل قرن بیستم می‌پردازد و داستان بر روی دختری بنام سارا استنلی (سارا پلی) که به این شهر نقل مکان کرده و در کنار آنها زندگی می‌کند می‌چرخد و با مشکلاتی همچون رفتارهای ارباب منشی و مغرورانه فلسیتی کینگ (جما زامپروگنا) و رفتار موزیانه فلیکس (زاخاری بنت) روبرو می‌شود. سارا در خانه خاله بزرگش هتی کینگ (جکی باروس) بزرگ می‌شود و برای تحصیل به دانشگاه رفته و برای ازدواج دوباره به آوونلی دهکده‌ای که در آن بزرگ شده باز می‌گردد.

 

Mohammad بازدید : 9709 نظرات (0)

املی یک دختر جوان تنهاست. نه فقیر است نه ثروتمند نه زشت است نه زیباست، معمولی است. با یک خانهٔ معمولی و یک شغل معمولی یعنی کار در یک کافه. زندگی اش آرام و کسالت بار از کنارش می گذرد با این حال او خوشحال و مسرور است. هر چه باید تجربه کرده ولی لذتی نبرده. املی همچنان طالب تنهایی است او خود را با سوالات احمقانه سرگرم می‌کند تا اینکه اتفاقی رخ می دهد که زندگی املی را دچار دگرگونی می کند: مرگ بانو د.

این اتفاق به طور غیر مستقیم باعث می‌شود که املی جعبه ای را پیدا کند. وسایل و عکس درون جعبه نشان می دهد که جعبه متعلق به ۳۰ یا ۴۰ سال پیش است و املی تصمیم می گیرد با پیدا کردن صاحب جعبه او را خوشحال کند. او پاریس را زیر رو می‌کند تا اینکه سرانجام او را می یابد و به طور ناشناس جعبه را به صاحبش می رساند و با دیدن اشک‌های شوق نوجوانی که اکنون دیگر پیر شده لذت جدیدی را تجربه می‌کند “کمک به دیگران”.

حال دیگر املی وقت خود را صرف خوشحال کردن دیگران می‌کند از پدرش گرفته که پس از ازدست دادن همسر خود دچار غم و انده شده تا همکار و همسایهٔ خود (البته به طور غیر مستقیم طوری که هیچکدام متوجه نشوند) املی تنها کمک نمی کند بلکه با شیطنت آدم‌های منفی فیلم را نیز اذیت می‌کند و خود را یک زورو می داند. نکته جالب فیلم این است که املی برای اکثر کارهای خود به دوربین نگاه می‌کند و از تماشاگر تاییدیه می خواهد.

در یکی از این روزها املی عاشق می شود. عشق به پسری که او هم شگفت انگیز نیست و معمولی است. پسری که تکه‌های پارهٔ عکس را جمع می‌کند و آنها را مانند پازل کنار یکدیگر می چیند و از این عکس‌ها آلبومی درست کرده. این آلبوم در طی اتفاقی به دست املی می افتد.املی که می خواهد آلبوم را به او بازگرداند بازی ای را ترتیب میدهد و آلبوم را به پسر می رساند و از پسر بوسیله چند عکس می پرسد می خواهد او را ملاقات کند؟ او که خیلی مایل است هویت این دختر برایش مشخص شود وارد بازی می‌شود و در تمام ایستگاه‌های مترو ی شهر اعلامیه ای به دیوار می چسباند که رویش نوشته کی و کجا؟ املی که در می یابد کسی که به دنبالش بوده یافته باز هم بازی را ادامه می دهد تا جایی که بالاخره پسر را از دست می دهد و…

Mohammad بازدید : 11138 نظرات (1)

کارتون سریالی نانوک ,شکار بزرگ سریالی 26 قسمتی محصول 1996 کشور فرانسه می باشد.این کارتون همزمان با اکران در چندین کشور جهان و همچنین کشورمان بر روی انتن رفت.پخش این سریال از شبکه 1 و در برنامه کودک آغاز و توانست مخاطبین زیادی جذب کنند.

داستان این سریال درباره پسر اسکیمو باشد که در تلاش برای یافتن پدر گمشده اش قدم به سرزمین های افسانه ای قطب شمال می گذارد و با چالش های جدید از جمله خرس بزرگ مواجه می شود.

اما امروز آهنگ خاطره انگیز ابتدای این کارتون را آماده کرده ام امیدوارم آنرا دانلود و لذت ببرید و خاطرات شیرین گذشته را مجددا زمزمه نمایید.

Mohammad بازدید : 6035 نظرات (0)

مجموعه تلویزیونی دونگ یی در ۶۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای محصول کمپانی ام بی سی کره در سال ۲۰۱۰ است.این سریال زیبا را لی بیونگ هو و کیم سانگ هیوب کارگردانی کرده‌اند و کول هو چوی، هو ژوهان و جین هی جی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. پخش این سریال از ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ آغاز شدو در ۱۰ آبان ۱۳۹۱ قسمت آخر این مجموعه تلویزیونی از شبکه ۳ سیما پخش شد.

داستان سریال:داستان سریال دونگ یی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان دودمان جوسان می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه، دختر جوانی است به نام دونگ یی که پدرو برادر خود را در کودکی از دست داده و به عنوان خدمتکار، ناخواسته وارد دربار سلطلنتی کره می‌شود. او موفق می‌شود اعتماد ملکه را به دست آورده و ...

اما امروز موسیقی متن بسیار زیبای این سریال زیبا و خاطره انگیز را برای شما آماده کرده ام امیدوارم آنرا دریافت و لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 11075 نظرات (0)

ایندیانا جونز، نام یک رشته فیلم‌های سینمایی درباره یک باستان شناس ماجراجو به همین نام و مخاطرات بزرگ اوست. این فیلم‌ها حاصل همکاری استیون اسپیلبرگ کارگردان آن و جورج لوکاس فیلنامه‌نویسِ دستیار و تهیه‌کننده آن است.

هریسون فورد هنرپیشه آمریکایی نقش شخصیت اصلی این فیلم‌ها را بر عهده داشته است، ماجراجوی بی‌پروایی که به دنبال دست‌نیافتنی‌ترین گنج‌های دنیاست. در اولین فیلم این مجموعه «مهاجمان صندوق گمشده» (۱۹۸۱ میلادی)، او در سالهای پیش از جنگ جهانی دوم، باید صندوق عهد افسانه‌ای را پیش از آنکه دست آلمان‌ها به آن برسد، پیدا کند. در فیلم بعدی «ایندیانا جونز و معبد مرگ» (۱۹۸۴) او به اهالی روستایی در هند کمک میکند تا سنگ مقدس خویش را بازیابند، در حالیکه در «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (۱۹۸۹) به همراه پدرش (با بازی شان کانری)، تیمی را تشکیل میدهد تا جام مقدس را از دست نازیهای آلمان نجات دهد.

با الهام از این فیلمها، یک مجموعه تلویزیونی به نام «شرح‌حال ایندیانا جونز جوان» با شرکت هنرپیشه دیگری در نقش اصلی نیز در سالهای دهه نود میلادی ساخته شد. همچنین در سال ۲۰۰۸ فیلم دیگری تحت عنوان «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» به روی پرده سینماها رفت.

اما امروز موسیقی متن این فیلم خاطره انگیز را برای شما آماده کرده ام امیدوارم از آن لذت ببرید

Mohammad بازدید : 13004 نظرات (1)

موسیقی متن فیلم پلیس های بورلی هیلز اثری از هارولد فالتر می باشد.این موسیقی زیبا که در سبک الکترونیک می باشد را بار ها و بار ها در برنامه ورزش و مردم شنیده ایم در ضمن قسمتی از این موسیقی زیبا در انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان پخش شد.هارولد فالتر تنظیم آهنگ سلف کنترل لورا برانیگان را نیز برعهده داشته است.

امیدوارم از این موسیقی زیبا لذت ببرید و لحظات پرانرژی و شادی داشته باشید

Mohammad بازدید : 4380 نظرات (0)

شوستاکویچ در شهر سنت پترزبورگ روسیه به دنیا آمد و فرزند میانی از سه فرزند بولسلاویچ شوستاکویچ و سوفیا واسیلیونا کوکولینا بود. اگرچه آنان در اصل رومن کاتولیک لهستانی بودند و ریشه‌های آنان به شهر ویلکا می‌رسید، اما اجدادشان اهل سیبری بودند.

او هم به عنوان یک پیانیست و آهنگساز، نابغه‌ای کوچک بود، استعداد او بعد از درسهای پیانو که از مادرش فرا می گرفت در سن هشت سالگی آشکار شد. در سال ۱۹۱۸ مارش عزا را نوشت. سپس به هنرستان موسیقی رفت و در آنجا درخشید چنانکه کمک هزینه تحصیلی مخصوصی برای وی در نظر گرفتند.

در سال ۱۹۳۲ با نینا وازار ازدواج کرد که حاصل آن دو فرزند بود و با آنکه در سال ۱۹۳۵ از هم جدا شدند اما خیلی زود، باز به هم پیوستند. او همواره در ازدواج اول خود با نینا وارزار تا مرگ وارزار در سال ۱۹۵۴ باقی‌ماند. ازدواج دوم او در سال ۱۹۵۶ با مارگریتا کاینوفا عضو گروه جوانان کمونیست روسیه بود، آنان سه سال بعد از هم جدا شدند.

موسیقی زیبای والس 2 ساخته این آهنگساز برجسته را بار ها و بار ها از شبکه های سیما شنیده اید در سال 1999 استنلی کوبریک از این موسیقی زیبا در فیلمش با نام چشمان نیمه بسته استفاده کرد.برای دریافت این موسیقی به ادامه رجوع نمایید.

Mohammad بازدید : 6531 نظرات (1)

تابالوگا یا اژدهای سبز رنگ، یک شخصیت کارتونی است که در سرزمین خیالی گرینلند (سرزمین سبز) زندگی می‌کند او هفت سال اژدهایی سن دارد.(هر سال برابر با ۱۰۰ سال انسانی) تابالوگا توسط خواننده ی راک آلمانی پیتر مافی، شاعر کودکان رولف زوکوسکی و یک نویسنده به نام گرگور روتساک ساخته شد و طراح آن هلمه هاینه بود.در برنامه تلویزیونی تابالوگا، دوست خرگوش اش هپی و دشمن آدم برفی او آرکتوس دیگر نقش‌های شناخته شده این کارتون هستند.

اما امروز موسیقی زیبای ابتدا و انتهای این کارتون زیبا را برای شما اماده کردم امیدوارم از ان لذت ببرید

Mohammad بازدید : 14960 نظرات (1)

امپراتور دریا نام سریالی است که در سال ۲۰۰۴ میلادی از شبکه کی.بی.اس ۲ کشور کره جنوبی پخش شد. این سریال از تابستان سال ۱۳۸۶ خورشیدی از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن رفت.

داستان سریال:داستان سریال درباره برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند. بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است. سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود . بانو جانگ هوآ از کودکی که پدرش را از دست داد (پدرش را یوم جانگ در هنگام حملهٔ دزدان دریایی به قتل رساند) تحت سرپرستی بانو جمی بوده است.
گونگ بوک که به جمع محافظان بانو جمی پیوسته بود، کم کم از اعمال خلاف قانون او باخبر شد و قصد براندازی او از قدرت را نمود. بانو جمی نیز به جرم خیانت او را بیرون می‌کند و به عنوان برده به چین می‌فرستد. گونگ بوک و جانگ نیون در این راه سختی بسیار کشیدند تا اینکه آنجا به عنوان برده‌های گلادیاتور، به یادگیری هنرهای رزمی به طور کاملتری پرداختند. پس از پیروزیهای بزرگ در نبرد با گلادیاتورها هر دو به استخدام گروه بازرگانی سول پیونگ در می‌آیند.

موسیقی زیبای این سریال را برای شما آماده کرده ام امیدوارم از این اهنگ زیبا لذت ببرید دقت داشته باشید  این موسیقی نسخه اصلی این فیلم می باشد

Mohammad بازدید : 7293 نظرات (0)

درام تاریخی سرزمین بادها  محصول سال ۲۰۰۸ شبکهٔ کی‌بی‌اس کرهٔ جنوبی  با بازی سونگ ایل گوک بازیگر معروف و محبوب کره‌ای در سال ۲۰۰۸ از شبکهٔ کی بی اس پخش شد.این درام مربوط به شمالی‌ترین سه پادشاهی کره یعنی گوگوریو می‌باشد. این سریال به دلیل ادامه دادن بحث جومونگ به جومونگ ۲ نیز معروف است و در مورد دائموسین ( در فیلم : موهیول ) نوهٔ جومونگ موسس امپراتوری گوگوریو می باشد.

اما امروز موسیقی زیبای این سریال خاطره انگیز را برای شما آماده کرده ام امیدوارم از آن لذت ببرید

Mohammad بازدید : 7452 نظرات (0)

جومونگ سریال تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ در شبکه کره‌ای ام‌بی‌سی به نمایش درآمد. این سریال در ایران با نام افسانه جومونگ پخش شده و داستان آن در مورد زندگی جومونگ بنیان‌گذار دودمان گوگوریو است که از ۳۷ پیش از میلاد تا ۶۶۸ میلادی بر منچوری و بخش شمالی شبه‌جزیره کره حکومت می‌کرد.

در ابتدا بنا بود مجموعه در ۷۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم، ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد.

حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی در ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، ویتنام، تایلند، سنگاپور، فیلیپین، مالزی و برونئی فروخته شد. این سریال از شبکه AZN در آمریکا به نمایش درآمد. ترجمه‌ی این سریال در ایران تا قسمت نهم مستقیما از زبان کره‌ای صورت گرفت و مابقی قسمت‌ها از روی زیرنویس انگلیسی (با ترجمه‌ی سیما طاهباز) ترجمه شده‌اند.[۱] این سریال ابتدا در ایران از طریق شبکه سه پخش شد و حال در حال باز پخش از شبکه باران و شبکه تماشا سیمای جمهوری اسلامی ایران در تایستان و پاییز ١٣٩٢ است.

اما امروز تیتراژ ابتدایی این سریال خاطره انگیز را آماده کرده ام امیدوارم از آن لذت ببرید

Mohammad بازدید : 2583 نظرات (0)

پت و مت  انیمیشنی می‌باشد که با استفاده از تکنیک لحظه‌ای (حرکت-توقف) در کشور چک ساخته‌شده‌است. این انیمیشن دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت می‌باشد که توسط Lubomír Beneš و Vladimír Jiránek ساخته شده‌است.

آهنگ این کارتون برای همه ما خاطره انگیز است امیدوارم آنرا دریافت و ار آن لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 4512 نظرات (0)

سریال کارتونی آقای بلوط محصول بریتانیا می باشد که در سپتامبر 1995 به روی آنتن رفت و این کارتون زیبا در دهه 70 شمسی از تلیوزیون ایران پخش شد.این انیمیشن به سبک استاپ موشن ساخته شده است و درباره آقای بلوط و دوستان جنگلی و مهربانی است که در مواقع سختی ها یار و یاور هم می باشند.

اما امروز تیتراژ تصویری این کارتون را برای شما آماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید

Mohammad بازدید : 5424 نظرات (1)

پَت پُستچی (به انگلیسی: Postman pat)‏ نام سریال کارتونی عروسکی مخصوص کودکان می‌باشد که توسط کمپانی وودلند انیمیشن تولید شده‌است. هدف این سریال کارتونی کودکان پیش از دبستان بوده‌است و داستان‌های آن برپایهٔ کاراکتر پَت کلیفتون که یک شخصیت ساختگی که در دهکده‌ای به نام گرین‌دیل زندگی می‌کند می‌باشد.

این کارتون در سال ۱۹۸۱ میلادی به نمایش درآمد و نسخهٔ دوم این سریال در سال ۲۰۰۴ میلادی با تغییراتی در زمینه‌های مختلف ساخته‌شد و به نمایش درآمد.

موسیقی متن زیبای این مجموعه خاطره انگیز را در ادامه مطلب دریافت نمایید

Mohammad بازدید : 1474 نظرات (0)

والاس و گرمیت انیمیشن کمدی -خانوادگی محبوب ساخت کشور انگلستان می باشد که تا کنون چندین داستان از روی این دو شخصیت دوست داشتنی ساخته شده است.

اما امروز آهنگ زیبا و مطمئنا خاطره انگیز این انیمیشن زیبا را آماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 2261 نظرات (1)

تنها در خانه (به انگلیسی: Home Alone)‏ نام فیلم کمدی آمریکایی می‌باشد که محصول سال ۱۹۹۰ است.

مکالی کالکین نامزد دریافت جایزه گولدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد و تبدیل به جوان‌ترین فردی شد که تا به حال کاندید دریافت این جایزه می‌شود. او در آن زمان ۱۱ سال داشت.

اما امروز موسیقی متن زیبا و ارامش بخش این فیلم خاطره انگیز را برای شما عزیزان آماده کرده ام امیدوارم از ان لذت ببرید

Mohammad بازدید : 2356 نظرات (0)

خوب بد زشت یکی از مشهورترین فیلم‌های وسترن اسپاگتی است که توسط سرجیو لئونه در سال ۱۹۶۶ در ایتالیا ساخته شد. زبانی که بازیگران این فیلم به وسیله آن تکلم می‌کنند مخلوطی از ایتالیایی و انگلیسی است. این فیلم سومین (و آخرین) فیلم از سه گانه دلاری (Dollars trilogy) سرجیو لئونه‌است.این فیلم در حال حاضر در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت معتبر IMDB با امتیاز ۸.۹ از ۱۰ رتبه پنجم را به خود اختصاص داده‌است.

موسیقی زیبای این فیلم اثری از آهنگساز مشهور انیو موریکونه می باشد که دعوت می کنم آنرا دریافت نمایید

Mohammad بازدید : 13158 نظرات (0)

شاید غم انگیز ترین قسمت فیلم تروی را بتوان لحظه کشته شدن هکتور پهلوان تروا و پسر پادشاه بدست آکیلیس پهلوان یونان نامید اما امروز موسیقی زیبای این بخش از فیلم را با کیفیت عالی برای شما عزیزان آماده کرده ام امیدوارم آنرا دریافت و لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 2173 نظرات (0)

شجاع دل فیلمی درام جنگی و تاریخی به کارگردانی و هنرنمایی مل گیبسون ساخته 1995 می باشد.این فیلم درباره ویلیام والاس یکی از مبارزین نبرد مردم اسکاتلند علیه ظلم انگلستان می باشد.

موسیقی متن این فیلم ساخته آهنگساز معروف جیمز هونر می باشد که اثر های فاخری چون اواتار و تایتانیک را نیز در کارنامه خود دارد امیدوارم این موسیقی زیبا را دریافت و لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 1796 نظرات (0)

تایتانیک  فیلمی حماسی-عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده در سال ۱۹۹۷ کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است. ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود است. فیلمنامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه‌است. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیک حضور نداشته‌اند. همچنین برخی صحنه‌های به تصویر کشیده شده در فیلم نیز وجود خارجی ندارند.
بسیاری از منتقدان این فیلم را ستوده‌اند و آن را در زمره برترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان قرار داده‌اند. این فیلم به همراه بن هور و ارباب حلقه‌ها: بازگشت شاه دارای ۱۱ جایزه اسکار است. از لحاظ فروش نیز این فیلم یک پدیده بود و در سال ۱۹۹۷ با ۱٫۸ میلیارد دلار فروش به عنوان پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای جهان در زمان خود شد. در حال حاضر این فیلم بعد از فیلم آواتار (فیلمی دیگر از همین کارگردان) دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.
در سال ۲۰۱۲ نیز به مناسبت صدسالگی غرق شدن تایتانیک، کامرون نسخه سه بعدی این فیلم را روانه گیشه‌ها کرد. اکران دوباره این فیلم نیز با فروش نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلاری همراه بود، که سرانجام این فیلم توانست به فروش ۲٫۱۸۵ میلیارد دلاری برسد. و به دومین فیلمی تبدیل شود که بیش از دو میلیارددلار فروش داشته است.
چند فیلم دیگر به همین نام و داستانی کم و بیش همانند، ساخته شده‌است. یکی از آنها شب به یاد ماندنی است که در سال ۱۹۵۸ و با کارگردانی روی وارد بیکر ساخته شد.

Mohammad بازدید : 1242 نظرات (0)

حنا دختری در مزرعه کارتونی زیبا و به یاد ماندنی است که تاکنون چند نوبت از تلویزیون پخش شده است.تیتراژ زیبای این کارتون زیبا را حتما گوش داده اید امروز نسخه اصلی این تیتراژ را برای شما آماده کرده ام امیدوارم آنرا  دریافت و لذت ببرید

Mohammad بازدید : 1357 نظرات (1)

پدرخوانده ‏ فیلمی داستانی-جنایی برندهٔ جایزه اسکار به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، محصول سال ۱۹۷۲ کمپانی آمریکایی پارامونت است که بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده، ساخته شده‌است. فیلمنامهٔ این اثر حاصل همکاری مشترک فرانسیس فورد کاپولا و ماریو پوزو است.

ماجرای فیلم بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد و داستان فیلم درباره خانواده مافیایی کورلئونه می‌باشد. در فیلم ستارگانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم خیلی زود مورد توجه منتقدان و تماشاگران عام، نه تنها در ایالات متحده که در تمام نقاط جهان، قرار گرفت. چندی نگذشت که محبوبیتی بی‌نظیر کسب کرد تا آنجا که حال مقام دوم را در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر وب‌گاه «IMDb» دارد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده تماشاگران از این فیلم، دو سال بعد از اکران آن، قسمت دیگری از این فیلم به نام پدرخوانده: قسمت دوم و در سال ۱۹۹۰ نیز قسمت سوم این فیلم با نام پدرخوانده: قسمت سوم ساخته شد.

Mohammad بازدید : 2158 نظرات (0)

گلادیاتور ‏ فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات عرضه شده در سال ۲۰۰۰ و به بازیگری راسل کرو و یواکین فینیکس است.این فیلم از بهترین فیلم های تاریخی سینما محسوب میشود.موسیقی این فیلم توسط آهنگساز بزرگ سینما هانس زیمر ساخته شده است و از بهترین موسیقی های متن ساخته شده در تاریخ سینما محسوب میشود.بازی زیبای راسل کرو در نقش گلادیاتوری زخم خورده که همسر و بچه اش به دست پسر پادشاه کشته شدند بسیار تاثیر گزار بود و جایزه اسکار را برای او به ارمغان آورد. این فیلم برنده پنج جایزه اسکار شد.

Mohammad بازدید : 3392 نظرات (0)

سریال زیبای کاراگاه پوآرو برای همه ما خاطره انگیز است.کاراگاه کهنه کار بلژیکی پوآرو با هوش و ذکاوت خود پرده از معما های زیادی برداشته است.

اما امروز اهنگ زیبای این فیلم را برای شما قرار داده ام امیدوارم لذت ببرید

Mohammad بازدید : 1179 نظرات (0)

پلنگ صورتی سری خاطره انگیزی است که همه ما با ان شادی ها و انرژی های مضاعفی دریافت کرده ایم .امروز اهنگ خاطره انگیز این کارتون را با کیفیت فوق العاده بالا اماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید

Mohammad بازدید : 7797 نظرات (4)

کارتون ماجراهای نیلز کارتون 52 قسمتی می باشد که دهه 70 شمسی از شبکه 1 برنامه کودک پخش میشد داستان درباره نیلز پسری با قابلیت کوچک شدن بود نیلز با قو ها دوست بود و سفر میکرد.آهنگ خاطره انگیز این کرتون خاطره انگیز رو به هیچ وجه از دست ندهید.

دریافت در ادامه

 

Mohammad بازدید : 2013 نظرات (0)

کارتون خاطره انگیز خاله ریزه و قاشق سحر آمیز دهه شصت و هفتاد شمسی از تلویزیون ایران پخش شد که داستان ان درباره خاله ریزه می باشد که می تواند کوچک شود و در هر قسمت ماجراهای قشنگی برایش اتفاق می افتد این اهنگ خاطره انگیز را از دست ندهید

دریافت در ادامه

Mohammad بازدید : 2087 نظرات (0)

از سرزمین شمالی مجموعه‌ای است تلویزیونی محصول ژاپن ساخته سال ۱۹۸۱ که در ایران نیز پخش شده‌است. سریال داستان مردی به نام گرو Goro's Log Cabin است که پس از جدایی از همسرش همراه با دختر و پسرش از توکیو به زادگاه مرد در جزیره شمالی ژاپن، هوکایدو برگشته زندگی جدیدی را شروع می‌کنند. سریال با نامه‌هایی که پسر به مادرش می‌نویسد و در خود سریال پسر با لکنت زبان آنها را می‌خواند دنبال می‌شود. آهنگ معروف این سریال ساخته ماساشی سادا (Masashi Sada) آهنگساز خواننده و شاعر ژاپنی (زاده ۱۹۵۲) است.

دریافت در ادامه

Mohammad بازدید : 5741 نظرات (0)

سِر چارلز اسپنسر چاپلین (۱۶ آوریل ۱۸۸۹ - ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷) یکی از مشهورترین بازیگران و کارگردانان و همچنین آهنگساز برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند.

چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیتهای وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد.

چاپلین یکی از محبوب ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است.

دریافت در ادامه


Mohammad بازدید : 6619 نظرات (0)

کارآگاه گَجـِت (به انگلیسی: Inspector Gadget)‏ نام یک سریال کارتونی است که به طور مشترک توسط کشورهای فرانسه، کانادا، آمریکا، ژاپن و تایوان تهیه شد. داستان این مجموعه کارتون درباره یک کارآگاه فراموشکار حواس‌پرت و شلخته به نام «کارآگاه گجت» است. این کارآگاه یک انسان است که مانند رباتها ابزارک‌های عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد. شخصیت دشمن او در این مجموعه «دکتر کلاو» است که رهبری سازمانی شرور به نام ام.ای.دی (M.A.D) را به عهده دارد.این مجموعه تلویزیونی در نوبت اصلی و اولیه از ۱۰ سپتامبر ۱۹۸۳ تا ماه فوریه ۱۹۸۶ پخش شد و در ایران در دهه 70 خورشیدی از شبکه دو به روی آنتن رفت.

تیتراژ خاطره انگیز این کارتون فوق العاده را در ادامه مطلب دریافت نمایید:

 

Mohammad بازدید : 8644 نظرات (0)

جن‌گیر (به انگلیسی: The Exorcist)‏ فیلمی است آمریکایی، محصول سال ۱۹۷۳، به کارگردانی ویلیام فریدکین، ساخته‌شده بر اساس رمانی به همین نام از ویلیام پیتر بلاتی. جن‌گیر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت محسوب می‌گردد.

جن‌گیر در ۴۶امین مراسم جایزه اسکار، موفق به کسب ۲ اسکار در رشته‌های بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی و بهترین صدا شد.

ماجرا در جورج تاون در حومه واشنگتن دی سی می گذرد. کریس مک نیل، بازیگر زن تلویزیون نگران سلامت دخترش، ریگن، است که دچار تشنج شدید شده و در رختخواب به خود می پیچد. پزشکان از درمان دخترک ناتوان اند، تا آنجا که به کریس پیشنهاد می کنند از يك جن گير كمك بگيرد. كريس به يك كشيش جوان به نام پدر كاراس مراجعه ميكند و از او درخواست مي كند تا به ريگن كمك كند. پس از تحقيقاتي كه پدر كاراس بر روي ريگن انجام مي دهد و مطمئن ميشود كه شيطان بدن او را تسخير كرده به كليسا مراجعه كرده و درخواست ميكند تا خودش مراسم جن گيري را انجام دهد. اما كليسا شخصي باتجربه تر به نام پدر مرين را پيشنهاد ميكند. مرین كشيشي پير است و موجودی كه بدن ریگن را تسخير كرده است می شناسد. پدر مرين به خانه ي كريس مك نيل ميرود و به همراه پدر كاراس جن گيري را شروع ميكنند. در اين مراسم سخت و طاقت فرسا پدر مرين جان خود را از دست ميدهد و پدر كاراس در نهايت به قيمت جان خودش اهريمن را از بدن ريگن خارج ميكند.

برای دریافت اهنگ خاطره انگیز این فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 753
  • کل نظرات : 906
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 563
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 352
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 1,784
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 567,912
  • بازدید کلی : 8,486,870
  • کدهای اختصاصی