loading...
مسترساب|دانلود انیمیشن,فیلم,سریال , موسیقی متن فیلم و سریال
اطلاعیه
سلام خدمت همراهان همیشگی مسترساب در حال کار روی نسخه جدید سایت هستیم خواهشی که از شما عزیزان داریم لطفا در خواستتون رو تو بخش نظرات مطرح کنید تا بتونیم پاسخ بدیم تو پیام تماس با ما نمی تونیم پاسخی خدمت شما عزیزان بدیم و صرفا بخشی برای انتقادات و پیشنهادات سایته سپاس

آسان خرید کنید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چطور قیمت لیوان کاغذی عمده مشخص می شود ؟ 0 5 sj-cup
اهمیت تولید و چاپ لیوان کاغذی چه بود ؟ 0 28 sj-cup
معرفی دکتر پیمان زندی 0 41 dr-peymanzandi
چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی چقدر در معرفی برند موثرمی باشد؟ 0 116 sj-cup
فنرسازی چیست ؟ 0 114 jahan-fanar
کیف چرم زنانه 0 116 mahsa733
خرید کیف چرم زنانه 0 149 mahsa733
چطور چاپ لیوان کاغذی اهمیت پیدا کرد؟ 0 153 sj-cup
تابلوسازی راهی برای پیشی گرفتن از رقبای شماست 0 155 sled
دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان 0 196 nakisa
تجهیزات شبکه با فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه وستا 0 189 nakisa
آشنایی با ‌گاتر (Gutter)و انواع آن 1 230 showerdrain
خرید تجهیزات شبکه 0 169 nakisa
شناخت وسایل مورد نیاز تریکو بافی، یک هنر ارزان و کم وسیله 0 175 nakisa
​دلیل استفاده از کابل شبکه اکتاسی cat6 utp 0 167 nakisa
چرا استفاده از لیوان کاغذی مفید بود ؟ 0 190 sj-cup
کاربردهای فایبر نوری 0 171 nakisa
خواص شگفت انگیز پارچه تریکو پنبه ای 0 160 nakisa
اسباب بازی ربات چوبی یک پروژه مهندسی عالی 0 174 nakisa
راهنمای خرید تجهیزات شبکه و مشاوره رایگان 0 179 nakisa
Mohammad بازدید : 2921 نظرات (0)

\"\"

اوانگلوس اودیسئاس پاپاتاناسیو ^  (وَنگِلیس مشهور به ونجلیس در ایران، زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۴۳ میلادی، ولوس، یونان) آهنگساز و نوازندهٔ سبک الکترونیک،امبینت، نیو اِیج،پراگرسیو،جَز و پاپ راک است.

او بیشتر به دلیل آهنگسازی موسیقی فیلم ارابه‌های آتش شناخته می‌شود که برنده جایزه اسکار سال ۱۹۸۱ شد، از دیگر کارهای برجستهٔ او ساخت موسیقی فیلم‌های بلید رانر، ۱۴۹۲: فتح بهشت و اسکندر است.

ونگلیس دورهٔ حرفه‌ای موسیقی خود را با همکاری در گروه‌های موسیقی دههٔ ۱۹۶۰ مانند Aphrodite's Child آغاز کرد. از میانه‌های دهٔ ۱۹۷۰ به ساخت موسیقی برای چند مستند دربارهٔ جانوران و طبیعت روی آورد که موفقیت این کارهای او سبب شد تا به موسیقی فیلم علاقهٔ بیشتری نشان دهد. در اوایل دههٔ ۸۰ میلادی ونگلیس به عنوان یک پروژهٔ جانبی، به همراه جان اندرسون ،خوانندهٔ گروه پراگرسیو راک انگلیسی یس، چند آلبوم را تحت عنوان جان و ونگلیس عرضه کرد. در سال ۱۹۸۱ جایزه اسکار برای موسیقی فیلم ارابه‌های آتش را به عنوان آهنگساز آن فیلم دریافت کرد. تک‌آهنگ «ارابه‌های آتش» که برای آلبوم موسیقی این فیلم عرضه شد توانست تا جایگاه نخست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد بالا بیاید،همچنین از این تک‌آهنگ در مسابقه‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و درهنگام اهدای مدال استفاده شد.

ونگلیس با بیش از ۵۰ سال فعالیت در عرصهٔ موسیقی توانسته بیش از ۵۲ آلبوم منتشر کند و از وی همواره به عنوان یکی از برترین آهنگسازان موسیقی الکترونیک در همهٔ دوران یاد می‌شود.

Mohammad بازدید : 8845 نظرات (1)

نام اهنگ: افسانه Fairytale

منتشر شده توسط: گروه Secret Garden

البوم:Once in the red Moon

موسیقی زیبای Fairytale یکی از زیباترین و آرامش بخشترین کار های گروه سکرت گاردن می باشد.امیدوارم از این آهنگ زیبا لذت ببرید

Mohammad بازدید : 3903 نظرات (0)

از چپ به راست:آندرانیک,پرویز رحمان پناه و پژمان

پرویز رحمان پناه یکی از موسیقی دانان و اهنگ سازان معاصر است . امروز اثر زیبای دنیای دیگر یا Another World که بصورت بی کلام می باشد را برای شما آماده کرده ایم .این اثر زیبا را بارها و بارها از گیرنده های تلویزیونی خود شنیده اید.

Mohammad بازدید : 2917 نظرات (0)

دی‌جی دادو (با نام واقعی فلاویو داداتو، و متولّد ۶ ژانویهٔ ۱۹۶۷ در میلان، ایتالیا) یک دی‌جی و تهیّه‌کنندهٔ موسیقی ایتالیایی با اصلیّت کرووات است. او بیش از هر چیز برای ریمیکس مشهورش از موسیقی متن مجموعهٔ تلویزیونی پرونده‌های اکس ساختهٔ مارک اسنو، و نیز به‌خاطر کاورینگ "افسانهٔ بابل" جورجو مورودر شناخته شده‌است. دی‌جی دادو بین سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۴ به تولید موسیقی در سبک‌های یورودنس و دریم‌ترنس می‌پرداخت و ریمیکس‌های متعدّدی از هنرمندان دیگری همچون بوی جرج، ژان میشل ژار، و الکسیا، خوانندهٔ ایتالیایی تهیّه می‌کرد.

آهنگ solar wind یکی از آهنگ های برتر این اهنگساز مشهور را یقینا در شبکه های تلویزیون گوش کزده اید امروز این آهنگ زیبا را آماده کرده ام امیدوارم دانلود و لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 5207 نظرات (0)

شهرداد روحانی ,زاده ۶ خرداد ۱۳۳۳ در تهران آهنگساز، ویولنیست، پیانیست، و رهبر ارکستر ایرانی است.

سبک وی معاصر، و تا حدی در مقایسه با استادان خود نظیر انوشیروان روحانی و استاد جواد معروفی، موسیقی عصر نو به‌شمار می‌رود. شهرت روحانی بیشتر به دلیل تنظیم و رهبری ارکستر کنسرت یانی است که به همراه ارکستر سلطنتی فیلارمونیک ( Royal Philharmonic Orchestra)‏ در فضای باز در پارتنون واقع در آتن پایتخت یونان انجام شد. این کنسرت تحسین و نقد بینندگان را در پی داشت که به پربیننده‌ترین برنامه پخش شده از تلویزیون در آمریکا، و دومین موزیک ویدئوی پرفروش در تاریخ جهان پس از موزیک ویدیوی «تریلر مایکل جکسون» تبدیل گردید.

شهرداد روحانی تاکنون نه تنها قطعات مختلفی را در سبک‌های متفاوت ساخته، بلکه جوائز زیادی را نیز دریافت نموده است. وی همچنین از دانش آموختگان هنرستان هنرهای زیبا (کنسرواتوار) وین در اتریش است که جوائز و بورسیه‌های تحصیلی مختلفی، هم در اروپا و هم در آمریکا نظیر A.K.M Scholarship در وین پایتخت اتریش، و ASCAP Scholarship در لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را دریافت کرده است.

آقای روحانی، رئیس و رهبر ارکستر سمفونی COTA لس آنجلس بوده است. علاوه بر آن، ایشان رهبری بسیاری از ارکسترهای سمفونی معتبر را به طور مهمان بر عهده داشته که از آن جمله می‌توان ارکستر سلطنتی فیلارمونیک لندن، ارکستر سمفونی مینسوتا، سمفونی کلرادو، سمفونی سن دیگو، سمفونی ایندیاناپولیس، سمفونی نیوجرسی، سمفونی فیلارمونیک زاگرب، سمفونی جوانان آمریکا، و غیره را نام برد.

روحانی در سال ۱۹۹۸ توسط دولت تایلند برای ساخت قطعه موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه سیزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دعوت شد. این قطعه به عنوان محبوب‌ترین آهنگ این بازی‌ها انتخاب شد.

آقای روحانی CDهای کلاسیک متعددی نظیر موسیقی باله چایکوفسکی، با همکاری سمفونی رادیو اسلواک برای دیسکاور که اینترنشنال تهیه نموده است.

روحانی در سال ۱۹۹۹ جایزه پیکانس تایلند، که معتبرترین جایزه موسیقی و هنری این کشور است را از آن خود کرد. وی در زمینه ساخت و تنظیم موسیقی فیلم نیز فعال است.

اما امروز این موسیقی بیکلام و زیبا را برای شما آماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید.

یادداشت مدیر:راستش کل نت رو زیر و رو کردم تا تونستم این آهنگ زیبا رو پیدا کنم این آهنگ جزو یکی از آثار های فاخر استاد است و حتما در تلویزیون این آهنگ رو شنیدید امیدوارم ازش لذت ببرید.

Mohammad بازدید : 3699 نظرات (0)

ماسانوری تاکاهاشی  آهنگساز و نوازنده ژاپنی در ۴ فوریه ۱۹۵۳ در شهر تویوهاشی در کشور ژاپن بدنیا آمد. بعدها دوستان او نام مستعار کیتارو  را برای وی برگزیدند.

او سابقا ساکن ایالت کلرادو در آمریکا در مزرعه شخصی خود بود اما هم اکنون ساکن شهر سباستوپل در شهرستان سونوما در شمال سانفرانسیسکو می باشد.

اما امروز دو آهنگ معروف کیتارو را که بار ها از شبکه های صدا و سیما شنیده اید برای شما اماده کرده ام امیدوارم لذت ببرید:

دریافت در ادامه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 753
  • کل نظرات : 906
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 557
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 259
  • بازدید امروز : 301
  • باردید دیروز : 3,631
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 56
  • بازدید هفته : 8,011
  • بازدید ماه : 3,932
  • بازدید سال : 320,866
  • بازدید کلی : 8,239,824
  • کدهای اختصاصی